Zorgeloos verhuizen met een verhuisdirigent
In de loop van de jaren verzamelen we behoorlijk wat spullen. Het toch nog even bewaren van een item in plaats van weg te gooien, ondanks dat we het waarschijnlijk toch nooit meer zullen gebruiken, zal voor veel mensen herkenbaar zijn. Tijdens een verhuizing komen deze spullen weer tevoorschijn en wat doen we er dan mee?
Ze eindigen in een doos op zolder, in de kelder of in de opbergkast. In de loop van de jaren worden er op deze manier veel spullen verzameld. Deze spullen zijn vaak in te delen in categorieën van spullen die nooit meer gebruikt worden, spullen die we niet per se nodig hebben en spullen die we ooit nog wel eens kunnen/moeten gebruiken.
Spullen meeverhuizen, wegdoen of opslaan. Onze verhuisdirigent helpt u!
Wat gaat er mee naar de nieuwe woning en wat gaat naar familie of vrienden? Tijdelijke opslag van uw inboedel kan uitkomst bieden als u kleiner gaat wonen, maar soms moeten spullen gewoon echt weg. Het is moeilijk om afstand te doen van items en u kunt het overzicht kwijtraken. Soms is begeleiding hierbij noodzakelijk en in dit geval kan onze verhuisdirigent Jeanette van Stortelder u helpen.
Verhuisorganisator Jeanette
Jeanette is gespecialiseerd in organiseren en ordenen en kan u tijdens het verhuisproces bijstaan met het organiseren en uitzoeken van zaken en spullen. Ze neemt rustig met u door wat er het best met uw spullen gedaan kan worden. Indien nodig kunt u ook met haar de administratie doornemen. Welke papieren moeten er worden bewaard en welke papieren kunnen weg.
Ga terug naar het overzicht